חוה זינגבוים, מפתחת שיטת הטיפול הדו-עומקי, ומי ששינתה את פני הקוסמטיקה בארץ כשייבאה את ה-P.M.E לישראל,

הטמיעה בקרב הקוסמטיקאיות.ים שעובדות.ים איתה את הגישה הדו-עומקית לטיפול בעור

המשלבת פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, והיא לא מפסיקה לחדש ולהפתיע

השם חוה זינגבוים הפך זה מכבר שם נרדף לקוסמטיקה חדשנית ומתקדמת. קוסמטיקה המבוססת על פורמולות ייחודיות ומוכחות מחקרית, המכילות טכנולוגיות פורצות דרך, המאפשרות לטפל בעומק העור במקביל לטיפול בשכבת העור החיצונית, ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר. 

את שיטת הטיפול הדו-עומקי פיתחה חוה בעצמה, בתחילת דרכה המקצועית, והייתה בין הראשונות בארה"ב לפתוח מחלקות דרמו-קוסמטיקה במרכזי אסתטיקה מתקדמים, לצד מיטב הפלסטיקאים. הצלחת השיטה הובילה אותה לפתוח שתי קליניקות משלה, בלונג איילנד ובמנהטן, שמשכו אליהן סלבריטאים וכוכבי הוליווד, ולאחר ששבה עם משפחתה ארצה, פתחה בארץ בית ספר לקוסמטיקה מתקדמת שהכשיר אלפי קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים בוגרי קורס ה-P.M.E, לטפל בשיטת הטיפול הדו-עומקי, העושה שימוש בתהליכים הביולוגיים הטבעיים לצורך ריפוי, שיקום וחידוש העור.

כחלק מחזונה לפתח פורמולות המאפשרות להחדיר חומרים פעילים לעומק העור, היא פתחה מחלקת מחקר ופיתוח משל עצמה, אשר הגיעה בשיתוף עם מחלקת המחקר והפיתוח של אוניברסיטת בר-אילן להישגים עולמיים מעוררי התפעלות, ועוד היד נטויה.

יום בחיי – ערוץ 2

במשך שנים רבות השקיעה חוה במחקר ובפיתוח, עד שהגיעה בשיתוף עם פרופ' לוברט וחוקרים מובילים מאוניברסיטת בר-אילן לפריצות דרך מדעיות. שיתוף הפעולה הניב טכנולוגיות מזעור יוצאות דופן בחדשנותן – Deep Skin Technology – אשר שולבו בפורמולות שפיתחה, וזכו להוכחות מחקריות חד-משמעיות באשר ליכולתן להחדיר לעומק העור חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער.

פריצות הדרך המדעיות העולמיות כדוגמת פורמולת ה-PROPHECY המחדירה חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור, ופורמולת REMICRONIZED המחדירה לעומק העור מולקולות קולגן פברילי ממוזער בשילוב עם חומצה היאלורונית ממוזערת, אף זכו להכרה מהקהילה המדעית,  והמחקר על כל אחת מהן, פורסם בגיליונות שונים של JCAD – כתב עת מדעי עולמי לתחום הדרמטולוגיה והקוסמטיקה.

חוה זינגבוים פועלת, מרצה ומעוררת השראה בקרב קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים בפרט, ובקרב נשים בכלל, בזכות היותה מודל לאישה המשלבת בין מדע וביולוגיה ובין יופי ואסתטיקה; בין עצמאות כלכלית וקריירה ענפה, ובין חיי משפחה קרובים ואינטימיים; בין דת ומסורת לתפיסות ליברליות וחופשיות; בין נשיות ורכות ובין אסרטיביות ושבירת פרדיגמות ותקרות זכוכית.  

דרכה של חוה לא תמיד הייתה קלה. ילדותה שעברה עליה בהתמודדות עם תנאי חיים מורכבים,  גרמה לה להתבונן על המתרחש בעולם בעיניים פקוחות, בוחנות וסקרניות. גישתה לחיים, הייתה כבר אז הבסיס לתפיסה הטיפולית שפיתחה, כאשר הבינה באינטואיציה בריאה כי כדי לשנות, להשפיע ולהגיע לתוצאות, תמיד צריך להעמיק ולהבין דברים מהשורש, וכי התייחסות שטחית לעולם לא תוכל להביא לפתרון אמיתי. כשבגרה והתגוררה עם בעלה וילדיה בארה"ב, רכשה את הכשרתה המקצועית כקוסמטיקאית, ובמהלך לימודיה קלטה בחושיה שגם כאן, יש לרדת לעומקם של דברים כדי להבין לעומק את מה שנראה על פני השטח. מהר מאוד הבינה חוה, שהסימפטומים המופיעים על גבי השכבה החיצונית של העור, הם רק ביטוי נלווה לפעילותם של גורמים בעומק העור, וכי על מנת לאפשר טיפול שלם ויעיל, לאורך זמן, יש צורך לטפל בשתי שכבות העור במקביל – בשכבה החיצונית ובעומק העור. 

מטקסס לניו יורק ולישראל

בשנת 1994 כאשר למדה בבית החולים "סקוט אנד ווייט" שבטקסס במסלול התמחות חלוצי ללימודי קוסמטיקה פרא-רפואית, חוה בחנה מקרוב את השפעתם של גורמים שונים שהובילו להתפרצותן של מחלות עור שונות, ובילתה שעות ארוכות בחדרי ניתוח ובמחלקות הדרמטולוגיה, האונקולוגיה והכירורגיה הפלסטית. כל אלה ציידו אותה בידע מתקדם ועשיר ובהבנה מדעית, אשר הובילו אותה לפתח את השיטה הדו-עומקית לטיפול בעור. הידע והניסיון שצברה סייעו בידיה לגבש מתודולוגיה סדורה וברורה, הכוללת דגשים ספציפיים לטיפול בכל מצב עורי ובגורמים השונים המצויים בשכבות העור השונות.     

בסיום הכשרתה, יצרה עם ד"ר דברה סרנוב (חלוצת הטיפול בלייזר) שיתוף פעולה מקצועי, ויחד הן הקימו במרכז הרפואי בלונג איילנד, את אחת המחלקות הראשונות בעולם לטיפולי קוסמטיקה פרא-רפואית. התוצאות לא איחרו לבוא וכשהביקוש לטיפולים גבר, פתחה חוה קליניקה יוקרתית בלב מנהטן, ובה העסיקה פלסטיקאים ורופאי עור מובילים, ויישמה את שיטת הטיפול הדו-עומקי. השמועה על "הקוסמטיקאית הישראלית שמחוללת פלאים" נפוצה במהירות, והקליניקה הפכה למוקד עלייה לרגל של הסלבריטיז בניו-יורק וטיפלה בקביעות בכוכבים הוליוודיים, כמו מלאני גריפית, דון ג'ונסון וסילבסטר סטאלון.

למרות הקריירה המשגשגת בניו יורק, הגעגועים לארץ גברו, וחוה ובעלה מוטי, יד ימינה ושותפה לדרך, חזרו עם ילדיהם לישראל. חוה פתחה את הקליניקה השלישית שלה – הפעם בתל-אביב. השפעתה של חוה על תחום הקוסמטיקה בארץ הייתה דרמטית, עד שבעקבות הביקוש הרב מצד קוסמטיקאיות, ללמוד ממנה את שיטת הטיפול הייחודית שפיתחה, פתחה בשנת 2004 קורס P.M.E לקוסמטיקה מתקדמת, המציע מסלול לימודים מקצועי רב-תחומי.

ב-2005 הקימה חוה את חברת הקוסמטיקה המתקדמת, המשתפת פעולה עם מכוני מחקר ומעבדות בארץ (אוניברסיטת בר-אילן) ובחו"ל (אירופה וארה"ב), אשר עוסקת בפיתוח ובייצור של תכשירי קוסמטיקה המבוססים על טכנולוגיות חלוציות מהמתקדמות ביותר בעולם – תכשירים המכילים רכיבים פעילים עוצמתיים שאינם אגרסיביים ואינם גורמים נזק לשכבת ההגנה החיצונית של העור. הטכנולוגיות הייחודיות כוללות שחרור מושהה של חומרים פעילים בעומק העור; קפסול רכיבים והחדרתם באמצעות מיקרו-ספוגיות; שימוש בפפטידים ביומימטיים חדשניים (המחקים את פעילותו הטבעית של הגוף); שימוש בטכנולוגיות מזעור מהמתקדמות בעולם ועוד. פיתוח תכשירים אלה, בהתאם לשיטת הטיפול הדו-עומקי הבלעדית לחוה זינגבוים, מעלה את קרנה של ישראל בעולם, וממצב אותה כמובילה בחדשנות ובפיתוחים טכנולוגיים ייחודיים בתחום הקוסמטיקה והדרמטולוגיה.  

נקודת הזינוק לפריצת הדרך העולמית

בשנת 2010 פגשה חוה זינגבוים את פרופסור רחל לוברט, שהובילה את המחקר של מחלקת הפיזיקה והננו-טכנולוגיה של אוניברסיטת בר-אילן, למזעור חומצה היאלורונית. צוות המדענים כבר סיים מחקר קליני ראשון, ובו הוכיח שהמזעור אכן הצליח, אך האתגר שעמד לפתחם היה לפתח פורמולת בסיס שבה תשמורנה מולקולות החומצה ההיאלורונית על גודלן הממוזער, ולא תספחנה נוזלים שיגרמו להן לשוב ולגדול בחזרה למולקולות גדולות שאין באפשרותן לחדור מבעד לפתחי העור. תפקידה של מחלקת המחקר והפיתוח של חברת חוה זינגבוים, היה לפתח את הפורמולה המדויקת, שתשמור על מולקולות החומצה ההיאלורונית כשהן ממוזערות, גם בשילובן בתוך התכשיר, אלא שתהליך זה נמשך כ-7 שנים, עד שנמצאה הנוסחה המהפכנית, שזכתה לתהודה בינלאומית בזכות פריצת הדרך שהקדימה את כל העולם בהשגת המטרה.

בשנת 2016, עקב הביקוש הרב, הקימה חוה את בית הספר לקוסמטיקה, המכשיר קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים, משלב הלימוד הבסיסי וקבלת תעודת מקצועית מטעם משרד התמ"ת, ועד לימודי קוסמטיקה מתקדמת P.M.E והעשרה רב-מערכתית בבית חולים איכילוב, במסגרת תוכנית ייחודית שהקימה בשיתוף עם פרופ' אייל גור. בית הספר הכשיר והסמיך עד היום אלפי קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים, המסיימים את לימודיהם כשברשותם תעודות המעידות על היותם מוסמכי תמ"ת, מוסמכי קורס P.M.E, בוגרי קורס מכשור מתקדם ומסיימי תוכנית להעשרה רב-מערכתית מטעם בית החולים איכילוב. ההכשרה המקצועית המקיפה והיסודית מסייעת להם להתברג ישירות בפסגה המקצועית של תחום הקוסמטיקה.

בשנת 2017 הגיע רגע השיא, שבו פורמולת ה-PROPHECY שפותחה ע"י מחלקת המחקר והפיתוח של חוה זינגבוים, בשיתוף עם פרופ' לוברט ומחלקת הפיזיקה והננו-טכנולוגיה של אוניברסיטת בר-אילן עמדה למבחן במחקרים קליניים בלתי תלויים, שבוצעו במעבדות מאושרות FDA, ותוצאות המחקר הוכיחו מעבר לכל ספק כי הפורמולה אכן מקיימת את ההבטחה, ומצליחה להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור. כלי התקשורת פרסמו את החדשות המרגשות, ובעקבות ההישג המכובד, החליטו במערכת JCAD (Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology) כתב עת מדעי ידוע ונחשב בקרב קהילת הרופאים האמריקנית, המציג מחקרים נרחבים בתחום הרפואה ורפואת העור – לפרסם בגיליון אוקטובר 2019 את פרטי המחקר ההשוואתי, ושמו זרקור על הפיתוח הישראלי שקיבל מקום של כבוד בקדמת הבמה העולמית.

 

פיצוח הנוסחה שמאפשרת להחדיר לעומק העור חומצה היאלורונית ממוזערת במריחה, פתח אינספור אפשרויות לשילוב התכשיר בטיפולי אנטי-אייג'ינג שאינם פולשניים, אך עוד בשיאה של המהפכה המדעית, חוה כבר הייתה עם הפנים קדימה לעבר החלום הבא, ומחלקת המחקר והפיתוח כבר שקדה על פריצת דרך חשובה לא פחות, שתרחיב את השער שנפתח, ותגדיר מחדש את מגבלות הטיפול בעור.

הפעם היה זה הקולגן שאתגר החדרתו לעור העסיק מדענים רבים ברחבי העולם במשך שנים ארוכות. סגולותיו הייחודיות של הקולגן בהידוק שכבות העור, בהענקת נפח ומוצקות משמעותיים ובשמירה על איכויותיו של העור כצעיר, עמיד וחיוני הפכו אותו לחלבון המבוקש ביותר בתחום הקוסמטיקה, ובכל העולם חיפשו את הדרך להחדיר לעור קולגן, כדי להשלים את החוסרים שנוצרים עם השנים כתוצאה מהפחתה ביכולת הייצור הטבעית של הגוף. גם כאן, שוב היו אלה חוה זינגבוים וצוות המחקר והפיתוח בראשות פרופ' רחל לוברט, שהצליחו לעשות את הבלתי ייאמן, ובנובמבר 2021 נרשם שיא עולמי נוסף על שמה של חברת חוה זינגבוים בזכות פיתוח הפורמולה הבלעדית, שהצליחה לשמור על מולקולות הקולגן הפברילי (סלילי) הממוזערות בצורתן השלמה המקורית, תוך שמירת תכונות הקולגן ואף העצמתן, ולהחדירן לעומק העור.

פורמולת REMICRONIZED שילבה למעשה את שתי טכנולוגיות המזעור הייחודיות, והמחקר הקליני שבוצע אף הוא במעבדות מאושרות FDA, הוכיח כי השילוב בין מולקולות החומצה ההיאלורונית הממוזערת, ומולקולות הקולגן הפברילי הממוזער, יוצר בעומק העור שכבה ויסקו-אלסטית התומכת בשכבות העור העליונות מבפנים, מעלה את רמת הלחות באופן משמעותי ומעניקה לעור גמישות, נפח ומוצקות ניכרים לעין.

טכנולוגיית Deep Skin Technology המצויה בתוך סדרת תכשירי REMICRONIZED, מבטיחה תוצאות חסרות תקדים לטיפול בעור, בקנה מידה עולמי.

 

חברת חוה זינגבוים שמה לה למטרה לרתום את עולם המדע לטובת תחום הקוסמטיקה, ולפתח פורמולות מוכחות מחקרית, המחדירות חומרים פעילים לעומק העור, באמצעות טכנולוגיות מזעור חדשניות. פורמולות אלה מותאמות לשיטת הטיפול הדו-עומקי, ומאפשרות לטפל בשתי שכבות העור במקביל, להשגת תוצאות מיטביות בטיפול בעור. הישגיה פורצי הדרך של חוה זינגבוים הצליחו לחולל שינוי מהפכני באופן שבו נתפס עולם הקוסמטיקה עד כה, ומגמת השינוי סוחפת את העולם כולו לאמץ את הגישה המדעית שחוה מובילה בנחישות.

חוה זינגבוים –

ציר הזמן, על פני 30 שנות קריירה של מייסדת החברה

1991

מתחילה בקריירה כקוסמטיקאית בארה"ב; מהקוסמטיקאיות הראשונות בעולם לעבוד בצוות רפואי אצל מומחים ידועי שם, ממייסדי הדרמטולוגיה האסתטית.

1994

מתמחה בקוסמטיקה מתקדמת בבית החולים סקוט אנד ווייט בטקסס; מפתחת את שיטת הטיפול הדו-עומקי.

1995

מתמחה בקוסמטיקה מתקדמת בבית החולים סקוט אנד ווייט בטקסס; מפתחת את שיטת הטיפול הדו-עומקי.

1996

פותחת עם ד"ר דומיניק ולנטי קליניקה במנהטן (פעילה עד היום).

1997

חוזרת לארץ ופותחת את הקליניקה הראשונה בישראל לטיפולים משלימי ניתוחים פלסטיים.-המחלקה הראשונה בארץ לקוסמטיקה מתקדמת מבוססת על המודל המקובל בארה"ב.

2004

פותחת מרכז הכשרה לקוסמטיקאיות מוסמכות P.M.E.

2005

מייסדת את חברת "חוה זינגבוים", שפיתחה עד היום מעל 150 תכשירי קוסמטיקה פורצי דרך.

2012

מתחילה לשווק את תכשירי החברה לרופאי עור ופלסטיקאים בארה"ב ואירופה.

2013

מפתחת עם פרופ' אייל גור מאיכילוב קורס להעשרה רב-מערכתית לקוסמטיקאיות

2014

פותחת את המרכז הדיאגנוסטי לאבחון רב-מערכתי של העור.

2015

משיקה את המסלול המורחב ללימודים מתקדמים לקוסמטיקאיות מוסמכות P.M.E

2016

פתיחת בית הספר הבינלאומי לאיפור בשיתוף מותגי העל: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וסמאש בוקס

2017

משיקה את הקרם "PROPHECY", פריצת דרך מדעית בתחום הקוסמטיקה

2018

משיקה את הקרם "PROPHECY 2" המכיל פי 2 חומצה היאלורונית לעומת הדור הראשון

2019

כתב העת המדעי JCAD מפרסם את המחקר המדעי על אודות פריצת הדרך הבלעדית של חוה זינגבוים בפיתוח ה PROPHECY, המחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת לעומק העור.

2021

חוה משיגה פריצת דרך עולמית בפיתוח פורמולת REMICRONIZED שהוכחה מדעית כמחדירה קולגן פברילי ממוזער לעומק העור במריחה.

2022

כתב העת המדעי JCAD מפרסם את המחקר המדעי על אודות פריצת הדרך העולמית של חוה זינגבוים, בפיתוח פורמולת REMICRONIZED המחדירה קולגן פברילי ממוזער במריחה.