המסלול הישומי למדעי הקוסמטיקה

המסלול הישומי למדעי הקוסמטיקה

העובדה שעולם הקוסמטיקה הפך יותר ויותר מדעי וקליני ידועה לכולנו, קיבלנו כקוסמטיקאיות וקוסמטיקאים הרבה מאוד מעולם המדע והרפואה. בשנים האחרונות, אנו רואים איך עולם הרפואה אלטרנטיבית מעניק עלים לעולם הרפואה הקונבנציונלי ויוצר רפואה חדשה- אינטגרטיבית= משולבת.
אני מוצאת שכמטפלי עור, אנו יכולים ליהנות משילוב בין הידע הרפואי, הקוסמטיקה והרפואה המשלימה. קורס ייחודי זה יעניק לך כלים יישומים- פרקטיים להגדלת השירות המקצועי שלך. תחומים כגון: תזונה, רפלקסולוגיה, צמחי מרפא, עיסויים ייחודיים אלא רק דוגמאות לכלים הטיפוליים המשלימים כל טיפול קוסמטי והופכות אותך לאוטוריטה מקצועית בעלת עוצמה טיפולית אחת.

קוסמטיקה אינטגרטיבית

שיעור 1 – דיאטות למה זה לא עובד ומה יכול לעבוד? (דיאטת פליאו, דיאטת הלחם, דיאטה ללא גלוטן, ראו פוד, ספירת נקודות) תפריטים בריאים לירידה במשקל (משימה מעקב אחר התזונה למשך 5 ימים.)
שיעור 2 – אנטי אייג‘ינג ניקוי הגוף מרעלים באמצעות תזונה, תוספי תזונה, וצמחי מרפא (תפריטים לניקוי רעלים התנסות בדיאטה לניקוי למשך 5-3 ימים.)
שיעור 3 – אילו שומנים ושמנים מומלצים לצריכה? (שמנים, גרעינים, אגוזים, זרעי פשתן גרעיני צ‘יה) מהם הערכים הנכונים? כיצד מחשבים? ומה עושים כדי להוריד רמות כולסטרול וטריגליצרידים.
שיעור 4 – מה שותים? מהם התחליפים לשתייה? כמה סוכרים יש במשקאות שאנו שותים? (קפאין, משקאות דייאט, סטיביה) מחלת הסוכר בחברה המערבית והטיפול בה באמצעים טבעיים. סדנת מיצים טבעיים, ותה צמחים כחלופה.
שיעור 5 – כיצד לשלב קטניות ודגנים במטבח דגנים מלאים, מוצרי סויה (מתכונים לבישול וטעימות.)
שיעור 6 – צמחונות וטבעונות מה ההבדל ביניהם וכיצד ניתן לשלבם בחיינו? מזון אורגני, מול מזון שאינו אורגני.
שיעור 7 – כיצד ניתן לעבור את גיל המעבר בשלום באמצעות צמחים, תזונה ותוספי תזונה. נתייחס להיבטים הפיזיולוגים והרגשיים בגיל זה. הזעת לילה, גלי חום, דיכאון, הקן המתרוקן.
שיעור 8 – מה אוכלים הילדים שלנו? המלצות תזונתיות לחיזוק מערכת החיסון, מערכת הנשימה והתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז בעיה המתאפיינת רבות בקרב ילדנו. (תפריטים לילדים לארוחות מזינות ובריאות).
שיעור 9 – היכרות עם מערכת העיכול בהיבט הפיזיולוגי והרגשי הקשר בין מצבנו הפיזי והרגשי לבעיות עיכול שכיחות כמו תסמונת המעי הרגיז, עצירות, נפיחות ועוד.
שיעור 10 – מה גורם לנו לסטרס? וכיצד הסטרס משפיע על חיינו בהיבט הפיזי והרגשי? (תרגילי נשימה, מדיטציה, תזונה מרגיעה, צמחי מרפא ותוספי תזונה, חליטות תה מרגיעות לטעימות).
שיעור 11 – יחסי מטופל מטפל ארגז כלים לתקשורת מקרבת, אמפתיה, תשאול, בניית קליניקה.
שיעור 14-12 – טיפול טבעי במחלות עור שכיחות כמו: אקנה, סבוריאה, אטופיק דרמטיטיס ופטרת באמצעות
תוספי תזונה, ותזונה.
שיעור 15 – רפלקסולוגיה מהי? הרצאת מבוא כיצד היא משפיעה על מצבנו הנפשי והפיזיולוגי? מיפוי כף הרגל,
השתקפות כל אברי הגוף בכפות הרגליים.
שיעור 16 – טכניקות עיסוי בכף הרגל המותאמת למטופלת באופן אינדיבידואלי (טכניקה ממריצה, מרגיעה,
חזקה, חלשה)
שיעור 17 – ארבעת היסודות – אבחון וטיפול (אבחון אישיותי על פי ארבעת היסודות אש, אוויר, מים ואדמה)
שיעור 19-18 – אבחון כף הרגל באמצעות צבעים, חריצים, קוים, יובש, לחות, פטריות ועוד היכולים להצביע על
בעיות שונות בגופנו במצבנו הנפשי.
שיעור 21-20 – אנטי אייג‘ינג רפלקסולוגי מערכות פינוי וניקוי רעלים – מערכת השתן, כבד.
שיעור 22 – מערכות פינוי וניקוי רעלים – מערכת לימפתית.
שיעור 23 – מערכת העיכול – היבט פיזי ורגשי מהפה ועד פי הטבעת.
שיעור 24 – נשימה – הקשר בין בעיות עור לריאות ולמעי הגס. חיזוק ואיזון הריאות כתמיכה לבעיות עור.
שיעור 25 – מערכת העצבים – מיקומים להרגעה, איזון מצבי רוח, דיכאון.
שיעור 28-26 – ארומתרפיה – שמנים לעיסוי, משאף וקומפרסים, הכנת תערובות שמני נשא, שמנים ארומטיים
המסייעים במצבי סטרס, בעיות נשימה, איזון הורמונלי ועוד.

בקורס יינתנו

מתכונים לבישול | תפריטים לניקוי הגוף מרעלים | תפריטים לירידה במשקל | תפריטים להורדת רמת הסוכר
והכולסטרול | סדנת בישול | סדנת מיצים | סדנת תה צמחים לבריאות והרגעה | הנחיות להתמודדות עם סטרס

על המנחה

ד“ר ענת גרינשטיין נטורופתית. ND מרצה ומטפלת בנטורופתיה ורפלקסולוגיה מזה 20 שנה. ריכזה מגמות
נטורופתיה ורפלקסולוגיה במהלך השנים במכללת רידמן, מהות, קולג‘ לרפואה משלימה. ממייסדי איגוד
הנטורופתים, כיהנה כיו“ר במשך 6 שנים. בעלת ניסיון רב בהנחיית קורסים, סדנאות והרצאות. הנחיית סטאז‘
ים לבוגרי מסלולי נטורופתיה ורפלקסולוגיה בשיתוף פעולה עם בית חולים אסף הרופא (שיתוק מוחין), בית
חולים באר יעקב (פגועי נפש), מרכז גמילה לסמים ביפו, חולי טרשת נפוצה בשיתוף פעולה עם האגודה לטרשת
והוסטלים ברמלה וברמת גן בהם מתגוררים אוכלוסייה מוגבלת שכלית.